Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2

1
ISBN:1-57230-257-7
Naslov:Advanced applications of curriculum-based measurement / edited by Mark R. Shinn
Impresum:New York : Guildford press , cop. 1998
Materijalni opis:315 str
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:The Guildford school practitioner series
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazalo
UDK:159.9
APA CC:3530
Ostali autori / urednici:Shinn, Mark R.
Signatura:c307
Inventarni broj:10108
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4282

2
ISBN:0-89862-231-X
Naslov:Curriculum-based measurement : assessing special children / edited by Mark R. Shinn
Impresum:New York : Guilford Press , cop. 1989
Materijalni opis:246 str. : ilustr
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:The Guilord School Practitioner Series
Napomena:Bibliografija iza svakog rada. - Kazalo
Ključne riječi:edukacijska psihologija * razvojne teškoće * osobe s posebnim potrebama * kurikulum * mjerenje
Sažetak:Curriculum-based measurement and special education services: A fundamental and direct relationship / Stanley L. Deno * A curriculum-based measurement approach to assessing academic performance: What it is and why do it / Douglas B. Marston * Case study of Ann H: From referral to annual review / Mark R. Shinn * Identifying and defining academic problems: CBM screening and eligibility procedures / Mark R. Shinn * Writing CBM IEP objectives / Lynn S. Fuchs and Mark R. Shinn * Evaluating solutions: Monitoring progress and revising intervention plans / Lynn S. Fuchs * Periodic and annual reviews and decision to terminate special education services / Donald Allen * Evaluating the effectiveness of educational programs at the systems level using curriculum-based measurement / Gerald Tindal Appendix Administration and scoring procedures for reading, written expression, spelling, and mathematics
UDK:159.9
APA CC:3570 2227
Ostali autori / urednici:Shinn, Mark R.
Signatura:3570:2227 89 CUR
Inventarni broj:9402, 10110-c307
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1536

Upit: PersonalName_swish=(Shinn Mark R. )

login